This heart Chapter 7 ~ Best kisser ever


Vi gick uppför trappan tillsammans och jag gick till Ryans föräldrars rum och Justin till Ryans.
Men när jag kom in i rummet var lampan tänd och sängen tom.
"Caitlin?" ropade jag tyst.
"Hon är här inne" hörde jag Justin säga från Ryans rum. Jag gick dit och mycket riktigt, där låg Caitlin på en madrass på golvet, och Ryan och Chaz sov i Ryans våningssäng.
"Där skulle jag ha sovit" sa Justin och pekade på Caitlin på golvet.
"Hur ska vi göra nu då?" frågade jag, fast jag redan visste svaret.
"Vi får sova i hans föräldrars rum" sa Justin enkelt, som om det vore no big deal alls.
Men för mig var det. Jag hade inte sovit med en kille sen... Och det är ju lite speciellt faktiskt. Man sover ju inte med vilken kille som helst hur som helst.
"Okej" sa jag bara. Om han tyckte det var lugnt så fick väl jag tycka det också.
Jag gick tillbaka in till rummet och började leta i min väska efter pyamas och tandkräm och så.
"Shit. Justin, du har inte en stor tröja som jag skulle kunna få låna? Jag glömde pyamasen hemma" sa jag. Great. Sova med en kille i en stor säng med hans tröja.
"Visst, här" sa han och kastade en stor tröja till mig.
Jag gick ut ur rummet och in på toaletten, den visste jag faktiskt var den låg, och borstade tänderna och bytte om. Tröjan var nog i oversizemodell för honom, så den var lite som en klänning på mig. En kort klänning, men den gick ner över där bak i alla fall.
Jag gick tillbaka till rummet, där stod Justin mitt på golvet i boxers och en t-shirt. Awkward.
"Vill du sova till höger eller till vänster?" frågade jag och undvek att titta på honom.
"Spelar ingen roll. Men du, är det okej om jag sover utan den här?" frågade han och började ta av sig t-shirten utan att vänta på svar. Han vände sig snabbt om och la ner den i sin väska, men jag hann skymta en väldigt vältränad mage. Sova med en sexig kille i en stor säng med hans tröja på. Det skulle ju gå jättelätt att somna.

"Just det, det är en sak till jag skulle vilja göra innan jag går och lägger mig" sa han och gick tvärs över rummet mot mig.
"Vad?" undrade jag och fortsatte undvika att titta på honom, vilket var svårt.
"Du kysste inte mig lika länge som dom andra killarna" sa han och sekunden efter var han framme hos mig.
Han tog mitt ansikte i sina hände och närmade sig mig, hans läppar pressades mot mina i vad som började som en mjuk kyss, men som fortsatte allt mer passionerat.
Jag la mina armar runt hans axlar och drog honom mot mig, det här kändes så fel men samtidigt så rätt, han var fel och jag kände honom inte, men samtidigt passade våra läppar ihop, det klickade liksom.
Han lät ena armen glida ner längs min rygg och pressade mig ännu närmare honom. Jag drog med min ena hand längs med de delar av hans mage som inte var tätt i hop pressad mot mig, och den andra handen lekte i hans hår och pressade hans ansikte mot mitt.
Som om han inte kunde komma tillräckligt nära mig backade han upp mig mot väggen så hårt att det nästan gjorde ont. Han lät mig andas och kysste mig ner längs min hals ett tag innan hans läppar fann mina igen.
Jag lekte med tungan över hans läppar och stannade då och då upp för att andas.
Under ett av de mer intensiva ögonblicken lät han sin hand glida ner lite till och viskade i mitt öra:
"You drive me crazy, girl" Jag svarade med:
"Naughty boy" och linda in mina fingrar mer i hans hår och dra honom närmare mig. Kyssen började gå mmot sitt slut, och jag flyttade mina händer till hans kinder och kysste honom mer försiktigt.
Han började släppa taget om mig och la sina händer runt mitt huvud, i mitt hår och våra läppar nuddade varandra en sista gång och sen var kyssen över. Han släppte mig och backade några steg, medan jag stod kvar mot väggen och hämtade andan med ett förundrat uttryck i ansiktet.

"Our lips touched one last time and then the kiss was ended..."

Aldrig förut hade jag blivit kysst med så mycket passion, aldrig förut.
Men var det kärlek? Vi kände ju inte varandra, och han var världskänd, även om det inte verkade påverka honom särskilt mycket.
"You liked it?" frågade han och flinade.
Nu kunde jag nicka så att han såg det, och det var det ända jag förmådde mig att göra. He was the best kisser ever. Seriöst.
"Bra" sa han. "Ska vi gå och lägga oss nu?" frågade han och skrattade.
"Mm" svarade jag.
Vi gick och la oss, jag sov till vänster och han till höger. Han släckte lampan innan han hoppade ner i sängen.
"Varför?" frågade jag när jag återfått talförmågan.
"Jag sa ju det. Du kysste mig inte lika länge som de andra, det tyckte jag var orättvist" sa han med spelad ledsenhet i rösten.
"Seriöst" sa jag.
"Det, plus det faktum att sen jag såg dig första gången, sen du kom in i vardagsrummet och jag satt där i soffan har jag velat göra det. Jag väntade bara på rätt tillfälle. Och det kom ju tillslut" sa han och skrattade.
Jag svarade inte, jag bara låg där och tänkte. Ville han bara kyssa mig och sen var det klart, eller gillade han mig också? Svårt att ta reda på om man inte frågade. Men jag behövde inte nödvändigtvis fråga ikväll.
"Do you mind?" frågade han i en låg viskning.
"Vad?"
"This" viskade han och tog sin ena hand i mitt hår och drog mig närmare sig. Hans läppar snuddade mjukt vid mina, så mjukt att det knappt kändes, men ändå sände kyssen vibrationer ända ner till mina tår. Jag kysste honom tillbaka, lika försiktigt och la en arm runt honom och drog honom närmare mig.
Jag avslutade kyssen försiktigt och långsamt, ville inte att den skulle ta slut, men jag kände att jag skulle somna vilken sekund som helst.
"Nu måste vi sova" sa jag och vände mig om. Han la en arm runt mig och drog mig närmare honom så jag kunde känna hans andetag i nacken.
Bra, nu skulle jag verkligen kunna sova. I en sto säng med en sexig kille som dessutom var en gud på att kyssas och nu låg och höll om mig.

"Kisses like a god"

På något sätt lyckades jag ändå somna där, med en kille jag inte visste om han gillade mig, och som jag inte visste om jag gillade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYMT BRA!!!!♥♥



//Ebba :D

2011-10-29 @ 12:32:10
Postat av: Cherry

Så braa :D ♥♥

2011-10-29 @ 17:35:27
Postat av: Nichole

Sv: Sure, lägger till dig som länk nu :)

2011-10-30 @ 00:40:39
URL: http://touchedbybieber.blogg.se/
Postat av: becca :)

grymt bra, längtar till nästa!

Tack så mycket för att du läser min blogg och kommenterar, tack!<3

2011-10-30 @ 14:27:28
URL: http://biebersbabe.blogg.se/
Postat av: Smilla♥

Mer as bra♥

2011-10-30 @ 20:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu