This heart Chapter 8 ~ So complicated

Att vakna upp med någons arm runt sig, i någons famn och känna sig helt trygg—och tro att det är ens ex som är där. Det är inte helt lätt. Särskilt inte när man försiktigt vänder sig om, för att inte väcka honom, och inser att det inte är han. Utan Justin Bieber.
När man kommer ihåg vad som hände kvällen innan, och hur komplicerat allt är.
När man sakta har insett detta, och sen ser i ljuset av morgonsolen från fönstret att denne Justin Bieber ligger och tittar på en med gyllene ögon och ett leende från himmelen.
Då vill man bara smälta och sjunka genom jorden som om man aldrig funnits.
"Godmorgon Beautiful" viskade han med den där sexiga rösten killar har på morgonen.
"Godmorgon Bieber" viskade jag tillbaka och tänkte precis sätta mig upp när han tog tag i min arm och viskade:
"Alltså, förlåt. Men jag måste bara få göra det här igen" och närmade sig mig med ena handen runt mig och den andra på min kind. Han var så nära, jag kunde känna lätta puffar på kinden när han andades, ingen morning breath där inte. Själv höll jag andan så gott det gick. Han lutade sig ännu lite närmare och våra läppar möttes.
Jag gav mig in i kyssen med kanske lite väl mycket entusiasm. Jag flätade in mina fingrar i hans hår och drog honom närmare mig, pressade mina läppar hårt mot hans. Täcket låg hoptrasslat i en boll vid våra fötter, men låt oss säga att vi var varma nog ändå.
Han höll om min midja och drog mig närmare honom. Våra kroppar pressades ihop, jag kände med ena handen längs hans bara rygg och undrade vad jag egentligen höll på med.
Jag, som för en vecka sen var deppig över en kille som gick bakom min rygg, verkade nu ha släppt allting och låg och hånglade med en kille som jag inte kände.
Han tog tag i mon höft och innan jag hann reagera låg han över mig, han tog stöd mot sängen, så han la inte hela sin vikt på mig, men jag pressades ändå närmare honom.
Han böjde ner huvudet, men jag stoppade honom när hans läppar bara var en centimeter från mina.
"Varför?" viskade jag lågt.
"Cause you're so damn hot" viskade han tillbaka, och såg mig i ögonen. Hans blick var omöjlig att läsa, hans ögon glödde på något sätt, och hans blick var så intensiv att jag var tvungen att vända bort blicken. Jag lyfte lite på huvudet för att viska i hans öra:
"Detsamma"
Han svarade inte, han bara böjde sig ner och kysste mig försiktigt.
"Vi borde gå upp nu" sa han och flinade. Jag kollade på väckarklockan som stod bredvid sängen. 9.23.
"Ja, de andra har kanske vaknat nu" höll jag med och tillade sen:
"Fast jag kan ju inte gå upp så länge du ligger kvar där" och skrattade lite tyst.
"Oh, rigth" sa han som om han inte insett det förrän nu. "Jag ska bara..." sa han och kysste mig en sista gång.
Han rullade smidigt av mig och la sig bredvid mig i sängen. Jag satte mig upp och kollade på honom. Han var... fin. Jag kunnde bara inte fatta att han var Justin Bieber. En popstjärna borde väl inte bete sig såhär?


"He's not acting like a pop star" ((OMGOMGOMG HEEEEET))

"Vad?" frågade han tillslut när jag hade suttit och kollat på honom ett tag.
"Inget" svarade jag och tittade generat bort.
"Det är lugnt. I'm sexy and I know it" sa han och skrattade högt.
Jag suckade åt hans självgodhet. Det knackade på dörren.
"Vad håller ni på med här inne? Vi andra tänker gå ner och äta frukost nu!" ropade Chaz utifrån.
"Kommer snart" ropade Justin tillbaka och gick ur sängen. Nu stod han där på golvet med ryggen mot mig i boxers och blickade ut över golvet i hopp om att finna en tröja att ta på sig.
Naturligtvis fanns bara den som han hade haft igår, plus den jag hade på mig. Det var väl den han hade tänkt ha på sig idag.
"Åh, vänta" sa jag och ställde mig upp började dra av mig tröjan. Lyckligtvis hade jag behållit bhn under.
När tröjan var av gick jag fram till Justin och räckte fram den till honom. Han stod bara och stirrade.
"Vad?" var det min tur att fråga.
Han bara stod där, helt stum.
"I'm sexy and I know it" viskade jag och lutade mig fram för att kyssa honom mjukt.
Sen gick jag till min väska och började dra upp kläderna som jag skulle ha på mig idag. Ett par shorts och ett vitt linne, det skulle tydligen bli varmt idag. Jag tog på mig dom och vände mig sen mot Justin. Han hade fått på sig tröjan, men stod fortfarande bara och stirrade.
"Jag går ner nu, ska jag säga att du kommer ner snart eller?" frågade jag honom.
Han nickade och jag lämnade honom där och gick ner till dom andra.



Händer inte så mycket i novellen nu kanske, men mer drama väntar! Keep up the good work med kommentarerna, de värmer verkligen! Statistiken går uppåt också, likeylikey.
Kommentarer
Postat av: Cherry

Sjuukt bra :D ♥

2011-10-30 @ 20:09:02
Postat av: Missy

Super <3

2011-10-30 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu